خوش آمدید

لمینت آرتا با کیفیت و به صرفه

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط
یکی از دلایل استقبال از محصولات تولید شده توسط شرکت آرتا ویژگی ها و مزیت های لمینت های تولید شده توسط این شرکت نسبت به لمینت های دیگر شرکت هاست. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از تنوع بالای طرح و رنگ، استاندارد سایشی AC4، استفاده از مغز HDF، قیمت بسیار مناسب و در دسترس بودن محصولات می باشد که به بررسی این موارد می پردازیم.

 

1-      تنوع بالای طرح و رنگ

یکی از موارد قابل توجه از نظر مشتریان در هنگام خرید تنوع محصولات می باشد. شرکت آرتا با تولید لمینت هایی با بیش از 30 رنگ در طرح های متنوع توانسته در این مورد به خوبی عمل کرده و نیاز مشتریان خود را پاسخ بگوید.

 

2-      استاندارد های بین المللی

یکی از دیگر از افتخارات گروه صنعتی آرتا کلیک تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و دارا بودن استاندارد های بین المللی می باشد. یکی از مهم ترین این استاندارد ها که در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشت استاندارد سایشی می باشد. کف پوش های تولید شده توسط شرکت آرتا با با داشتن گرید AC4 در زمره کف پوش هایی با کلاس تردد بالا و مناسب برای مکان های پر تردد قرار می گیرند.

 

3-      کیفیت بالای محصولات

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید باید در نظر داشته باشید جنس مغزی لمینت هاست. اصلی ترین لایه در لمینت ها لایه میانی یا همان مغزی لمینت می باشد. بخش مهمی از استحکام لمینت ها مربوط به این لایه می باشد. کف پوش های تولیدی شرکت آرتا با مغز HDF  یا فیبر با چگالی بالا تولید می شوند. چگالی بالای این لایه به استحکام هرچه بیشتر محصول کمک می کند.

 

4-      قیمت بسیار مناسب

یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم در هنگام خرید قیمت محصولات می باشد. شرکت آرتا با داشتن ویژگی های متعدد و کیفیت بسیار بالای محصولات از قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه های خارجی و حتی نمونه های داخلی با کیفیتی پایین تر دارد.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات