خوش آمدید

چگونگی ساخت درب های هلندی

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش

مرحله 1: درب ساده هلندی
درب هلندی

اگر یک آلونک یا انبار داشته باشید ، یک مجموعه خوب از دربهای انبار هلندی می تواند نه تنها عملکرد منحصر به فردی را ارائه دهد بلکه کاملاً جذاب و بسیار بادوام است. این سبک کلاسیک درب دارای یک طراحی دو بخشی است که در آن دو نیمه درب به طور مستقل آویزان و چسبانده می شوند تا نیمه فوقانی بتواند برای تهویه باز شود در حالی که نیمه پایینی بسته و برای ایمن نگه داشتن دام است.

درهای انبار به طور سنتی با کام و زبانه ساخته می شوند ، اما رویکرد ما کمی متفاوت تر از رویکرد دیگر است: استفاده از نمای سایدینگ T-111 برای پوشش. این امر باعث می شود یک روش ساخت و ساز بسیار آسان تر ، به ویژه برای نجاران تازه کار ایجاد شود.

ساخت این درب ها نسبتاً ساده است ، به شرطی که به یک میز اره ، اره فارسی بر ، اره گرد ، میخ های پنوماتیک و یک دریل دسترسی داشته باشید. می توان بدون استفاده از میخ های پنوماتیک این کار را انجام داد ، اما آنها کار را خیلی سریعتر انجام می دهند ، به خصوص اگر تعداد کمی از این درها را برای ساختن داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که این درها نسبتاً سنگین هستند. درب پروژه ما  به اندازه ی 4070 (4 فوت عرض با 7 فوت قد) طراحی شده است ، و نیمه پایینی آن نیز بیش از 50 پوند وزن دارد ، بنابراین مطمئن شوید که لولا هایی که برای کار خود انتخاب کرده اید وزن آن را تحمل می کند. نیمه پایینی درب 4 فوت قد دارد ، در حالی که نیمه فوقانی 3 فوت است ، بنابراین نیمه فوقانی قطعاً سبک تر است ، اما وقتی مجبور شوید آن را بالا بکشید و با لولا ها  در جای خود قرار بدهید سبک تر به نظر  نمی رسد. در حالی که یک نفر به راحتی می تواند درها را بسازد ، نیاز به چندین کمک برای نصب آن ها خواهید داشت.

فواید وزن این است که این درها به اندازه کافی محکم هستند که در یک اصطبل اسب استفاده شود ، جایی که اسب ها دوست دارند با گردن خود در مقابل درب تکیه دهند تا سعی کنند به هر آنچه در خارج می بینند برسند. هنگامی که به درستی لولا گذاری شود ، این درهای انبار به اندازه کافی بادوام خواهند بود تا در مقابل چنین سوءاستفاده هایی محکم باشند و سالها ماندگار شوند.

شما باید روی این پروژه در کل 10 تا 12 ساعت به همراه رنگ آمیزی آن وقت بگذارید. بهتر است آخر هفته را برای ساختن هر درب اختصاص دهید.

ابزار و مواد مورد نیاز شما

  • میز اره
  • اره گرد
  • اره فارسی بر مرکب
  • دریل
  • ساندر مدور
  • منگنه بادی
  • میخ زن پنوماتیک
  • میخ زن پایانی پنوماتیک
  • مداد
  • مته دریل مخروطی
  • گیره های چوبی
  • خط کش مربعی
  • خط گچ
  •   الوار 2*6، 6 فوت طول، 6 عدد
  • ورق 4*8 فوتی 4/3 اینچ سایدینگ T111 ، 1 عدد
  • الوار 2* 4 ، طول 8 پا، 4 عدد
  • الوار 1 *4  ، طول 8 پا 6 عدد
  • الوار 1*2 ، 8 فوت طول 3 عدد
  • لولا تسمه ای  مخصوص انبار سنگین
  • پیچ های ماشین ضد زنگ 1 و 1/4 اینچی
  • پیچ های ماشین ضد زنگ 2 اینچی
  • دستگیره و قفل به انتخاب شما

توجه: دستورالعملهای برش ما ابعادی را برای یک جفت درب انبارهای هلندی دارد که یک درب دارای 4 پا عرض و 7 فوت قد است. اگر درب شما متفاوت از این است ، شما نیاز دارید که با دقت ابعاد قطعات قاب (ریل های افقی و چهارچوب عمودی) را محاسبه کرده و قطعات جانبی را بر اساس ابعاد خود محاسبه کنید.

مرحله 2:اندازه گیری ها را تأیید کنید
اندازه گیری

برای شروع ساخت این درب های انبار ، اولین کاری که باید انجام دهید اینست که اندازه درب باز شده را تعیین کنید و اینکه آیا نیاز به ساخت چهارچوب درب دارید را مشخص کنید   قسمت های بالا و جانبی که محدوده باز شدن در را تشکیل می دهند و یک سطح تکیه برای لولا و سخت افزار را فراهم می کنند. اگر چهارچوب خام  در کافی باشد (از آنجا که یک انبار یا آلونک است) ، به احتمال زیاد دیگر نیازی به ساخت یک چهارچوب درب نخواهید داشت.

همچنین ، برای این مجموعه از دربها ، ما فرض را بر این می گذاریم که ساختمان دارای یک طبقه بتونی بلند (یا حداقل ستون های بلند شده در امتداد محیط) است که چند اینچ از سطح زمین فاصله دارد. این مورد در انبارها متداول است و به ما این امکان را می دهد تا قسمت انتهایی درب را  با قسمت بیرونی زمین بتونی به طور همتراز  باز کنیم.

همانطور که اشاره شد ، این پروژه  درهای به اندازه 4070 (4 فوت عرض 7 فوت قد) را ایجاد می کند. این امکان وجود دارد که از هر طرف یک فاصله 4/1 اینچی ایجاد کند و این امکان را به شما می دهد که درب داخل دهانه قرار گیرد. اگر در حال تنظیم این پروژه برای درب های با اندازه های مختلف هستید ، حتما مطمئن شوید که این فاصله وجود دارد.

همچنین ، با اندازه گیری هر دو قطر از دهانه ، مساوی بودن آن ها را بررسی کنید. (قطر مساوی به معنای این است که دهانه کاملاً برابر است.) اگر دهانه برابر نیست ، لازم است در هنگام ساخت درب ، تنظیماتی در ابعاد و طرح اولیه قطعات انجام دهید.

مرحله 3: برش قطعات برای چهارچوب
برشکاری

پس از تأیید اندازه گیری ها و محاسبه ابعاد قطعات درب ، اولین ایجاد یک برش اریب 45 درجه در امتداد یک لبه با طول 8 فوت یک قطعه 2*6  ، با استفاده از میز اره است. این تخته اریب به عرض درب بریده می شود و ریل بالای درب پایین و ریل پایین درب بالا را تشکیل می دهد. این برش اریب باعث می شود که درها با مماس بودن بر هم بسته شوند و شکاف بین درب را مسدود میکنند تا هوا بیرون نرود.

1- پس از برش قطعه 2*6، آن را به طول برش دهید. اگر دهانه شما 48 اینچ است ، طول آن را به 47 و نیم اینچ برش دهید.

2-بقیه تخته را تا بعد کنار بگذارید.

3- در مرحله بعدی ، تخته 47 و نیم اینچی 2*6 را برای ریل پایین در نیمه انتهای درب برش دهید.

4- برای چهارچوب های عمودی درب در نیمه پایینی درب ، دو طول از قطعه 2*6 به اندازه 37 اینچ را برش دهید. (ریل های افقی با چهارچوب های  بالا و پایین همپوشانی دارند)

توجه: در این پروژه ابتدا به ساختن قسمت پایینی درب تمرکز خواهیم کرد. نیمه اول مراحل را فقط با تغییرات جزئی در اندازه تکرار می کند.

مرحله 4: قرار دادن چهارچوب
مونتاژ

1- روی یک سطح کار مسطح ، ریل ها و ستون ها را در موقعیت قرار دهید.

2- قاب را به صورت مورب از گوشه های مخالف اندازه گیری کنید تا از برابر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

3- گوشه ها را با گیره های نجاری بست کنید.

توجه: به خاطر داشته باشید که قسمت بالای درب با برش اریب قطعه 2*6  که در مرحله قبل برش داده اید ، در قسمت داخلی درب قرار خواهد گرفت. این کار باعث می شود که نیمه بالای درب به طور مستقل باز شود و به محض بسته شدن در مقابل نیمه پایینی اجازه دهد تا حالت مماس داشته باشند.

مرحله5: اتصال چهارچوب
سوراخ کاری

با وجود ریل و چوب عمودی قاب درب در جای خود ، زمان آن است که اجزای قاب را به هم وصل کنید.

به طور مورب چند پیچ بلند را از اجزای قاب همانطور که در اینجا نشان داده بزنید. برخی پیچ های 3 اینچی که از طریق حفره های خزینه دار استوانه ای گذاشته می شوند ، بهترین کارایی را در محکم نگه داشته و اعضای قاب و جلوگیری از جدا شدن دارند ، اما روش دیگر زاویه دار کردن چند میخ برای قاب با یک میخ فریمینگ است.

هنگامی که هر چهار گوشه میخ زده شد ، گیره ها را برداشته و دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید قاب عمود است.

مرحله 6: برش و اتصال تیر اریب
اتصال اریب

زمانی که چهارچوب در میخ زده شد و قائم بودن زوایا بررسی شد ، مرحله بعدی وصل کردن یک تیر مورب برای افزودن استحکام به قاب درب است و همچنین برای جلوگیری از لق بودن در استفاده می شود. این تیر مورب باید توسط شما اندازه گیری و برش داده شود تا در قاب قرار بگیرد و از قسمت بالا در لولا تا پایین در سمت چفت در کشیده می شود.

برای شروع ، از گوشه داخلی قاب در بالا - سمت لولا تا گوشه داخلی لبه پایین ، لبه کنار دستگیره در به صورت مورب اندازه گیری کنید.

یک 2 *6 را به این طول برش دهید.

بعد ، در هر انتهای صفحه ، تقریباً از هر لبه 2 و 4/3 اینچ یک خط را در مرکز علامت بزنید.

تخته را روی قاب قرار دهید ، و هر خط وسط را با گوشه های داخلی قاب تراز کنید.

پس از تراز کردن تابلو ، از مداد استفاده کنید تا در هر طرف تابلو علامتی ایجاد کنید تا زاویه فارسی  را که باید برش دهید نشان دهید تا تیر در داخل قاب قرار بگیرد. شما باید چهار برش فارسی را انجام دهید ، از هر علامت یکی تا خط وسط.

از یک لبه صاف برای علامت گذاری خطوط برش بر روی تخته تیر استفاده کنید.

برای بریدن انتهای تیر در امتداد خطوط مشخص شده از اره فارسی بر استفاده کنید.

اکنون تیر باید به طور محکم درون قاب قرار بگیرد ، اما نه آنقدر جمع شود که باعث خم شدن قاب شود. مانند مرحله قبل ،تیر مورب را با میخ به قاب متصل کنید.

مرحله7: برش سایدینگ
برشکاری

با کامل شدن قاب ، مرحله بعدی برش سایدینگ است. سایدینگ باید طوری بریده شود که از هر لبه از لبه های قاب درب در هر طرف ، 2 اینچ تنظیم شده و از بالای قاب 2 اینچ پایین رفته و با قسمت زیرین قاب همسطح شود. برای درهای با عرض 47 و نیم اینچ و درب پایینی باید 48 اینچ ارتفاع داشته باشد که در حال ساختن آن هستیم ، این بدان معنی است که سایدینگ باید 43 و نیم اینچ عرض و 46 اینچ  ارتفاع داشته باشد.

1-خطوط برش را با استفاده از گونیا روی سایدینگ اندازه گیری و علامت گذاری کنید.

2- پانل درب را با استفاده از اره مدور یا میز اره ببرید.

توجه: حتماً توجه داشته باشید كه از كدام طرف سایدینگ را برای نیمه انتهای درب برش می دهید تا مطمئن شوید كه آن را به همان روش برای نیمه بالایی برش دهید اطمینان حاصل كنید كه شیارهای خط سایدینگ از بالا به پایین است.

مرحله 8 اتصال سایدینگ به چهارچوب
مونتاژ

با برش سایدینگ T-111 به اندازه مناسب ، مرحله بعدی اتصال آن به قاب است.

1- قاب درب پایین را روی سطح کار قرار دهید تا سطح "بیرونی" به سمت بالا باشد. قسمت بیرونی قاب آن قسمت است که دارای سطح شیبدار در ریل بالایی است. به عبارت دیگر ، فریم را طوری قرار دهید که این لبه شیبدار از ریل به طرف بالا باشد.

2- قطعه سایدینگ را روی قاب قرار دهید تا قسمت انتهایی با قسمت زیرین قاب درب همسطح شود و کناره ها در هر چهار طرف با 2 اینچ فاصله در داخل قاب قرار گیرند.

3- با قرار گرفتن سایدینگ به درستی، آن را با استفاده از منگنه پنوماتیک با منگنه های1 و نیم اینچی به قاب وصل کنید. منگنه ها را تا یک اینچ در داخل محیط در بزنید.

4- با استفاده از یک گچ ، یک خط را روی سایدینگ از بالا ، گوشه لولایی درب به سمت گوشه مقابل ، پایین ، گوشه سمت دستگیره درب مشخص کنید.

5- منگنه ها را در امتداد این خط بزنید تا سایدینگ را به تیر مورب قاب درب متصل کنید.

توجه: با قرار دادن منگنه ها در فاصله 1 اینچ از چهار لبه ، و در امتداد خط مورب ، اطمینان حاصل می کنید که تمام قسمت های اصلی با حاشیه پوشانده شده و هیچ کدام در درب کامل شده قابل مشاهده نخواهند بود.

مرحله 9 آماده کردن شیرازه ی 2*4
برشکاری

از آنجا که لبه های سایدینگ T-111 در قسمت جلوی درب کمی ناخوشایند است ، ما این لبه ها را با قطعات 2*4 میپوشانیم که به شکل بریده شده اند که مانند حرف L در طول لبه به هم متصل شوند. این قطعات پوششی هنگامی که نصب شوند زمانی که از بالا دیده شوند مانند یک شیرازه  1*4 خواهند بود اما در هنگام مشاهده از کنار  مانند قطعه 2*4 خواهند بود. این قطعات باریک L شکل از لبه های سایدینگ محافظت می کند و یکپارچگی ساختاری را به درب اضافه می کند.

 

1- برای تهیه تکه های شیرازه  ، با اندازه گیری و برش چهار قطعه 2*4 شروع کنید تا با چهار طرف درب پایین مطابقت داشته باشد. قسمت های بالا و پایین قطعات شیرازه باید هم عرض درب باشد که در پروژه ما 47و  نیم اینچ است. با این حال ، دو تکه شیرازه  باید دو اینچ از ارتفاع درب بیشتر باشد. به عبارت دیگر ، اگر درب 47 و 4/1 اینچ را از قسمت پایینی ریل بالایی شیب دار تا پایین درب باشد، دو قطعه شیرازه 2*4 را به 49 و 4/1 اینچ برش دهید. برش کناره ها طولانی تر از درب ، به درب 2 اینچ لبه عرضی می دهد که قسمت پایینی در را برآمده می کند. این برآمدگی  باعث محافظت از انبار از باد ، باران و آفات می شود.

2- در مرحله بعد میز اره خود را طوری تنظیم کنید که تیغه 1 4/3 اینچ ارتفاع داشته باشد و کناره تیغ در مقابل دیواره 4/3 اینچ از نرده فاصله داشته باشد.

3-هر یک از چهار قطعه 2*4 را در امتداد یک لبه ببرید، با تخته هایی که به صورت عمودی در برابر دیواره قرار گرفته اند.

4- در مرحله بعد ، میز اره را برای برش  با 4/3 اینچ عمق ،1 و 4/3 اینچ از دیواره تنظیم کنید.

5- برای تکمیل اتصال Lشکل، هر تخته را بر روی اره بگذارید و برش بزنید. این روش به شما  تخته هایی شیرازه ای می دهد که دارای یک اتصال به عمق 4/3 و 1 و 4/1 اینچ عرض در یک طرف در است.

6- قسمت های حاشیه را روی درب تست کنید. باید متوجه شوید که تخته ها به راحتی روی قاب سایدینگ و درب قرار می گیرند ، در حالی که سایدینگ به راحتی در شیارهای اتصال قرار می گیرد. اگر از جلو مشاهده شود ، آنها مانند قالب های شیرازه 1*4 بر روی سایدینگ خواهند بود.

مرحله 10 برش فارسی حاشیه
برش 45 درجه

با برش هر یک از چهار قطعه حاشیه با اتصال های مناسب Lشکل، مرحله بعدی این است که گوشه ها را برش فارسی بزنیم و  به درب وصل می کنیم. قطعات حاشیه به سبک " قاب عکس" برش داده و متصل خواهند شد ، و انتهای آنها زاویه 45 درجه ای دارد که برای ساخت گوشه های عالی در کنار هم قرار میگیرند.

1- انتهای قطعه تر و تمیز بالا را در 45 درجه برش دهید ، با شیار خرگوش رو به پایین و در مقابل حصار روی اره میتر. لبه بلند قطعه تمام شده باید دقیقاً به همان طول راه آهن بالای قاب درب باشد.

2- قطعه حاشیه را بر روی درب تست کنید و مطمئن شوید که نوک انتهای فراسی بر شده دقیقاً با عرض کلی قاب درب هماهنگ است.

3-برش فارسی 45 درجه را بر روی انتهای قطعات حاشیه عمودی انجام داده و آنها را بر روی درب قرار دهید. لبه ها باید دقیقاً با لبه های بیرونی قاب درب همتراز باشند، و انتهای پایین درب باید 2 اینچ باز آن پایین تر باشد. اگر گوشه های برش فارسی  دقیقا کنار هم قرار نمی گیرند ، ممکن است لازم باشد که زاویه فارسی اره را کمی تنظیم کنید.

4-انتهای قطعه حاشیه ی پایین را در امتداد قسمت پایین درب ، بین قسمت های عمودی حاشیه برش فارسی دهید. با برش و نصب صحیح ، شیارهای اتصال در قسمت زیرین حاشیه باید به خوبی روی لبه بلند شده سایدینگ جا بگیرد.

مرحله11 اتصال قطعات حاشیه
اتصال قطعات

قسمت های حاشبه را بر روی درب هم تراز کنید ، و مطمئن شوید که لبه های بالا و جانبی با قاب درب هم سطح هستند. چهار قطعه حاشیه را با استفاده از میخ  پنوماتیک به قاب بچسبانید. مطمئن باشید که میخ ها فرو رفته هستند  تا قبل از تکمیل کار بتوان آن را پوشاند.

مرحله 12 اتصال اولین قطعه ی حاشیه x  مانند
مونتاژ قطعات کناری

درهای انبار سنتی هلندی از طراحی سطح ایکس مانند برخوردار هستند. برای قسمت بیرونی درب خود این طرح را با استفاده از الوار 1*4  انجام می دهیم.

1-با اندازه گیری فاصله بین  گوشه بالایی و گوشه پایینی و نقاط  مخلاف آن از گوشه های دیگر شروع کنید. یک قطعه 1*4 را به این طول برش دهید.

2-در  انتهای هر 1*4یک نقطه مرکزی علامت بزنید. این علامت باید از هر طرف حدود 1 و 4/3 اینچ باشد.

3-تخته را طوری تنظیم کنید که خط وسط با گوشه ها تنظیم شوند.

4- نقاطی را  که لبه های 1*4 با حاشیه موجود مطابقت دارند را علامت بزنید. خطوط برش را در امتداد این لبه ها علامت بزنید.

5-برای ایجاد برش های زاویه دار در این خطوط از یک اره فارسی بر استفاده کنید. قطعه حاشیه اکنون باید کاملاً بین حاشیه در ، از گوشه ای به گوشه ای دیگر قرار بگیرد.

6- اولین قطعه  از حاشیه ایکس را با استفاده از پیچ های  1 و نیم اینچی ، یک میخ زن یا با استفاده از میخ زدن با دست و میخ  های پایان کار متصل کنید.

مرحله 13 تکمیل حاشیه x مانند
مونتاژ

برای تکمیل حاشیه X در قسمت بیرونی درب پایین ، از یک فرآیند مشابه استفاده خواهید کرد.

1-با علامت گذاری یک خط در نقطه میانه در اولین قطعه بلند از X که قبلاً نصب کرده بودید کار را شروع کنید. مطمئن باشید که این خط عمود  است و دقیقاً در نقطه میانه روی تخته قرار دارد.

2-بعد ، یک قطعه از 1*4را چند اینچ بیشتر از فاصله بین این خط وسط و یکی از گوشه های باقی مانده برش دهید.

3-یک خط وسط به هر انتهای صفحه اضافه کنید.

4- حالا تخته را طوری قرار دهید که خط وسط یک انتها با گوشه ای از حاشیه مطابقت داشته باشد و خط وسط در انتهای دیگر با خط وسط در تخته X- موجود روی در مطابقت داشته باشد.

5- با استفاده از تخته در جای خود ، می توانید برش فارسی را در انتهای تخته مشخص کنید.

6- با استفاده از اره فارسی بر ، دو برش زاویه دار را در انتهای قطعه حاشیه بسازید. این قطعه اکنون برای گوشه ها متناسب خواهد بود.

7- این روند را برای قطعه دیگر حاشیه ایکس که در گوشه باقیمانده درب اجرا می شود ، تکرار کنید.

8- هر دو قطعه را در محل خود با استفاده از پیچ های 1 و نیم اینچی ، و یک میخ زن یا با میخ  به صورت دستی بزنید.

مرحله 14 اتصال لولا ها
اتصال لولا

در حال حاضر نجاری اصلی در قسمت زیرین درب انبار کامل شده است. قدم بعدی وصل کردن لولا به درب است. لولا هایی که شما انتخاب می کنید باید محکم و به سبک تسمه ای باشد که هر کدام حداقل قادر به نگه داشتن  75 پوند و یا بیشتر است.

1- لولاها را طوری قرار دهید که با حاشیه بیرونی هم سطح شوند ، اما به گونه ای که پیچ های نصب شده می توانند از حاشیه، سایدینگ و داخل قاب درب 2*6 عبور کنند. حتی ممکن است برای استحکام بیشتر ، از لولایی استفاده کنید که به واشر و مهره  برای اضافه کردن قدرت نیاز دارند.

2-یک لولا را هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین درب ، ترجیحا از حدود 6 تا 8 اینچ از بالاتر و پایین تر از انتهای در تراز کنید.

مرحله 15 زیبا سازی چهارچوب در و نصب در
اتصال لولا

با لولاهای متصل به نیمه پایینی درب انبار ، زمان نصب درب است. با این وجود قبل از نصب درب ، باید جلوی درب را در قسمت بیرونی زیبا سازی کنیم.

1-از بالای درب تا پایین را اندازه گیری کرده و هر اندازه طول اضافی را در زیر باز کنید تا متناسب با سلیقه شما باشد. به خاطر داشته باشید که درب انبار 2 اینچ در زیر دهانه امتداد خواهد یافت ، بنابراین اگرچه می توانید متناسب با نیاز خود آن را درست کنید ، به نظر می رسد که افزودن 2 اینچ به ارتفاع درب برای طول حاشیه کناری بهترین کار است.

2-دو قطعه از 1*4  را به طول مشخص شده برش دهید و آنها را با استفاده از پیچ یا میخ به بیرون مربع درب در قسمت بیرونی ساختمان وصل کنید. حاشیه باید با لبه چهاچوب در همسطح باشد ، اما اگر در کمی عمود و مربع نبود می توانید آن را کمی تصحیح کنید.

3- پس از اتصال دو تکه حاشیه، با اضافه کردن یک تکه برای پوشش بالای در زیبا سازی را کامل کنید. طول این قطعه باید از قسمت بیرونی هر یک از دو قطعه حاشیه بیشتر شود ، تا قسمتهای بالایی تخته های حاشیه ای را بپوشاند.

4-پس از نصب حاشیه ، می توانید در پایینی را نصب کنید. ابتدا از بعضی ازلفافها برای قرار دادن درب در داخل دهانه استفاده کنید تا کف درب در حدود 8/3 تا 4/1اینچ از زمین فاصله داشته باشد.

5-درب را در جای خود نگه دارید و لفاف ها در امتداد طرفین درب بگذارید.

6- لفاف ها را در امتداد طرفین و پایین در تنظیم کنید تا درب ، عمود ، هم سطح و کاملاً در مرکز دهانه باشد.

7- لولاها را با استفاده از پیچ های بلند یا پیچ های فاصله دار در صورت لزوم به لولا وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصال دهنده ها به اندازه کافی عمیق شده اند و به قسمت قاب متصل شده اند.

نکته: برای شروع بهتر است فقط یک پیچ در هر لولا بچسبانید ، سپس بررسی کنید که درب به درستی باز و بسته می شود و پیچ های باقی مانده عمود بودن در در طول باز و بسته شدن را حفظ می کنند. این امر نه تنها برای باز و بسته شدن نرم درب بسیار مهم است ، بلکه همچنین به شما امکان می دهد که درب های بالا و پایین با هم باز شوند. پس از انجام هرگونه تنظیم ، نصب درب پایین را با اضافه کردن پیچ های باقی مانده یا پیچ های فاصله دار تکمیل کنید. در این مرحله دستگیره ها یا چفت ها را وصل نکنید.

مرحله 16 تکرار مراحل 2 تا 16 برای در بالایی
نصب درب

حالا به ابتدا برگردید و مراحل قسمت بالای درب را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که نیمه بالایی درب کوتاه تر از نیمه پایینی خواهد بود ، اما می توانید به راحتی از درب پایین موجود تا بالای درب را اندازه گیری کرده و در هنگام ساختن نیمه فوقانی مطابق آن اصلاح کنید. قبل از شروع ساخت مطمئن شوید که محاسبات را به طور کامل انجام دهید.

مرحله 17 تکمیل در ها
اتمام کار

با نصب نیمه بالا ، مجموعه ای کامل از درب انبار را دارید. درها باید هر دو طرف با فاصله ی مساوی بسته شوند. باید بتوانید آنها را با هم، یا به صورت جداگانه باز کنید

مرحله بعدی نصب قالب نگه دارنده درب است.

1- در پایین و بالا را ببندید تا با حاشیه قسمت بیرونی هم سطح شوند.

2-به داخل بروید و از بالای درب باز شده تا کف در یک طرف درب اندازه گیری کنید.

3- یک قطعه از 1*2 را به آن طول برای نگه دارنده ی درببرید و با استفاده از میخ های پایان آن را به چهاچوب درب بچسبانید.این نگه دارنده در از کشیده شدن زیادی لولا ها در صورت بسته شدن شدید یا با باد جلوگیری می کند و فاصله اطراف در را می پوشاند.

4-نگه دارنده درب را در طرف مقابل درب تکرار کنید و یک تکه نگه دارنده در را در بالای چهار چوب  بین دو قطعه کناری قرار دهید.

در پایان می توانید دسته ها و چفت های مورد نظر خود را نصب کنید. بیشتر افراد رنگ آمیزی دربهای انبار را انتخاب می كنند ، اما لکه زنی نیز امكان پذیر است. اگر نقاشی می کنید ، حتماً همه مفاصل را ببندید و سوراخهای میخ و پیچ را با پرکننده چوب پر کنید. از آنجا که درهای انبار به طور معمول در طبیعت روستایی هستند ، ممکن است تصمیم بگیرید که از سنباده نزنید ، اما این موضوع سلیقه ای است.

توجه: اگر از درهای انبار خود برای نگه داشتن حیوانات مانند اسب ، استفاده می کنید ، به خاطر داشته باشید که بعضی از این حیوانات هنگام باز کردن قسمت بالا سعی می کنند  قسمت بالای درب پایینی را بجوند. برای محافظت از حیوانات ، ممکن است بخواهید رنگ باVOC کم را انتخاب کنید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات