خوش آمدید

پرده کرکره

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط

پرده کرکره

پرده های کرکره پرده هایی ساده، کاربردی، بادوام و مقرون به صرفه هستند که می توانند برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این نوع پرده ها همچنین با نام پرده های آلومینیومی نیز شناخته می شوند. 

ویژگی های پرده کرکره

پرده کرکره ها می توانند یک انتخاب کاربردی برای هر فضایی باشند، به خصوص زمانی که قیمت تمام شده از اهمیت بالایی برخوردار باشد. قیمت مناسب پرده کرکره ها یکی از مهم ترین ویژگی این محصولات به شمار می رود. به همین خاطر اگر فضایی با تعداد زیادی پنجره دارید پرده های کرکره می توانند بهترین انتخاب از نظر هزینه برای شما باشند که از ظاهر بسیار خوب و شیکی نیز برخوردارند. 

پرده کرکره ها با ضخامتی در حد 25 میکرون و عرض 16 یا 25 میلی متر پزده هایی بسیار سبک هستند که می توانند روی درب های شیشه ای یا هر پنجره ای نصب شوند. نصب پرده های کرکره به راحتی هرچه تمام تر قابل انجام است. همچنین نحوه بالا و پایین بردن کرکره به سهولت و تنها به وسیله یک نخ قابل انجام است. تنظیم نور و دید کرکره نیز به وسیله یک دستگیره قابل تغییر است. 

تنوع رنگ بالای این پرده کرکره ها نیز انتخاب را برای ست کردن آن ها با هر محیطی ممکن می سازد. 

پرده های کرکره از تعدادی پره آلمینیومی، پلاستیکی یا چوبی که بصورت همگون و پشت سر هم به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است. این پره ها قابلیت چرخش تا 180 درجه را دارند.  این چرخش به شکلی است که لبه پره ها به سمت پایین یا بالا حرکت می کند. با استفاده از این مکانیزیم می توان میزان نور ورودی به داخل را تنظیم کرد.
پرده های کرکره معمولا شامل دو دستگیره در هر پرده هستند که یکی برای تنظیم زاویه پره ها و دیگری برای بالا و پایین بردن پرده و جمع کردن پرده از سمت پایین می باشد.
امروزه پرده های کرکره هم بصورت دستی و هم بصورت موتوری عرضه می شوند.  در مدل های موتوری تنظیم زاویه پره ها و بالا و پایین رفتن پرده توسط ریموت کنترل امکان پذیر است.
از آنجا که حدود صد سال از استفاده از پرده های کرکره با شکل و شمایل امروزی می گذرد می توان این نوع پرده را پرده ای کلاسیک محسوب کرد. در گذشته پره های کرکره از جنس پارچه بوده است که به مرور به چوب و فلز تغییر پیدا کرده است. مزیت استفاده از چوب و فلز نسبت به پارچه سهولت در نظافت آنهاست.

چرا پرده کرکره گزینه مناسبی برای خانه شماست؟

پرده های کرکره پرده هایی هستند که هیچ گاه از مد خارج نشده و دوام بسیار بالایی دارند که می توانند سالیان سال به شما و خانه شما خدمت کنند.

پرده کرکره پرده مناسب برای محیط های اداری

همچنین پرده های کرکره به دلیل ساختاری که دارند بسیار مناسب فضاهای اداری و شرکت ها هستند.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات