نکاتی که قبل از نصب نرده های چوبی باید به آن توجه کنیم

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش توسط

زمانی که از نرده های چوبی صحبت می کنیم نگرانی بسیاری افراد این است که آیا نرده های چوبی همانند نرده های فلزی یا استیل مقاوم اند یا صرفا جنبه تزیینی دارند. در جواب سوال این افراد باید بگوییم که بله. با اطمینان به شما این قول را می دهیم که نرده های چوبی از نظر مقاومت و استحکام بسیار با دوام هستند. یکی از مواردی که در استحکام نرده های چوبی بسیار اهمیت دارد سطحی است که نرده روی آن نصب می شود که می توان گفت اساس کار است. سطح زیر کار می تواند سرامیک، بتن، سنگ، چوب یا پارکت باشد. نکته ای که باید در نظر داشت این است که این اصطلاحا زیر کار محکم باشد. چرا که نرده های چوبی روی قطعه ای به نام نعلبکی نصب می شوند که خود نعلبکی بوسیله پیچ و رول پلاک به سطح محکم می شود.

در نظر داشته باشید سوراخ کاری کف کاری زمان بر می باشد، لذا در هنگام سوراخ کاری عجله نکنید. در غیر این صورت سطح سرامیکی یا سنگی شما آسیب خواهد دید. همچنین در زمان سوراخ کاری استفاده از ابزار مناسب اهمیت ویژه ای در سرعت و کیفیت انجام کار دارد. برای سوراخ کاری روی سطوح سنگ،بتن و سرامیک از دریل های هیلتی یا چکشی استفاده کنید. زمانی که کف از سنگ یا سرامیک است برای جلوگیری از شکسته شدن سنگ و سرامیک باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید. حدالمقدور از مته های سنگ و سرامیک استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید ان دقت کنید انتخاب پیچ و رول پلاک مناسب است. پیچ و رول پلاک ها را طوری انتخاب کنید که بعد از بستن پیچ نعلبکی کاملا روی سطح محکم شده باشد.

برچسب: نرده چوبی
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات