خوش آمدید

مقایسه پنل های پی وی سی با کاشی و سرامیک

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط

پنل های پی وی سی یا کاشی و سرامیک

زمانی که صحبت از دکور داخل سرویس های بهداشتی می شود، پنل های پی وی سی را می توان به عنوان یک گزینه معقول در نظر گرفت چرا که این پنل ها در طرح های متنوعی تولید می شوند، نصب بسیار ساده و سریعی  دارند، ضد آب و ضد حریق هستند واز قیمت مناسبی دارند.
 
 
شاید حمام کوچکترین بخش خانه شما باشد اما با استفاده از پنل های پی وی سی دیگر کم اقبال ترین قسمت خانه نخواهد بود. در فروشگاه آل دکور طیف وسیعی از پنل های پی وی سی در مدل های مختلف وجود دارد که می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. این پنل ها با توجه به طرح هایی که دارند می توانند چهره دیوار های شما را به کلی تغییر دهند. این پنل ها به دلیل خاصیت صد در صدی ضد آب بودنشان نگرانی ها را از بابت اسیب دیدن دیوار به علت رطوبت از بین برده اند. با توجه به سایزی که این پنل ها دارند فرایند نصب با سرعت هر چه تمام انجام می گیرد.
هر چند در اغلب موارد استفاده از کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی استفاده می شود اما در سالیان اخیر و با توجه به قابلیت هایی که پنل های پی وی سی در مقابل قیمت پایینی که دارند ارائه می دهند اقبال عمومی نسبت به این دیوارکوب ها افزایش پیدا کرده است.
 

طریقه نصب دیوارکوب های پی وی سی

همانطور که قبل تر گفته شد نصب دیوارکوب های پی وی سی بسیار ساده و سریع است. بقدری ساده که با کمی مهارت فنی و با ساده ترین ابزار نجاری می توانید این پنل ها را خودتان نیز نصب کنید. برای نصب این پنل ها به ابزار زیادی نیاز ندارید و با استفاده از چسب آکواریوم و یک اره گرد بر یا عمود بر می توانید این پنل ها را نصب کنید. حتی در صورتی که اره در اختیار ندارید می توانید با استفاده از یک چاقوی تیز این پنل ها را برش دهید.
مراحل نصب نیز بدین ترتیب است که ابتدا محیطی را که قصد نصب پنل ها در آن را دارید را اندازه گیری کرده و سپس پنل ها را طبق اندازه برش می زنید. سپس با استفاده از چسب آکواریوم پشت پنل را آغشته به چسب کرده و در محل مورد نظر نصب می کنید. فراموش نکنید قبل از اینکه پنل را نصب کنید از درستی اندازه و برش اطمینان حاصل کنید.
در صورتی که تمایلی به نصب پنل ها توسط خودتان نداشتید همکاران ما در فروشگاه آل دکور آماده اند تا افرادی مجرب و کار آزموده را جهت نصب این پنل ها به شما معرفی کنند. برای این منظور می توانید با شماره تلفن 02177628551 تماس حاصل کنید.
 

مزایای پنل های پی وی سی نسبت به کاشی و سرامیک

هزینه نصب و تعمیر در پنل های پی وی سی بسیار پایین تر است از کاشی و سرامیک است. همچنین از نظر سرعت و سهولت نیز پنل های پی وی سی وضعیت بسیار بهتری نسبت به کاشی و سرامیک ها دارند. هزینه کاشی و سرامیک ها، دشواری در نصب، مدت زمانی که نیاز دارد تا سیمان و مصالح مورد استفاده خشک شود همه و همه از دردسر های کاشی و سرامیک هاست. در مقابل نصب پنل های پی وی سی تنها با استفاده از یک کاتر و چسب آکواریوم در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است. به دلیل سادگی نصب این پنل ها می تواند توسط هر شخصی انجام شود. به علاوه پنل های پی وی سی در طرح های بیشتری در دسترس هستند. همچنین این پنل ها روی هر سطحی قابل نصب هستند و تنها نکته ای که حائز اهمیت است صاف بودن سطح است.
پنل های پی وی سی این امکان را به شما می دهند تا فضایی مطابق سلیقه و میل خود ایجاد کنید. در پایان امیدواریم این مقاله توانسته باشد پاسخ سوالات شما را داده باشد اما در صورتی که همچنان سوالاتی در مورد این پنل ها دارید می توانید با شماره تلفن فروشگاه 02177628551 تماس حاصل فرمایید.
برچسب: دیوارکوب
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات