مزایای استفاده از دیوارکوب های پی وی سی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط

مزایای دیوارکوب های PVC

هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی خانه ها می شود، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا دکوراسیون داخلی منازل خود را بر اساس بروزترین طرح های موجود تزیین کنند.

در سالیان اخیر دیوارکوب های پی وی سی به یکی از رفروش ترین و محبوب ترین دیوارپوش های موجود تبدیل شده اند. دلیل این محبوبیت بخاطر تنوع در طرح های این دیوارکوب ها، در کنار مزایای دیگر آنها می باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای این دیوارکوب ها آشنا کنیم و اطلاعاتی درمورد نحوه سفارش، نصب و نگهداری از آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

 

از دیوارکوب های پی وی سی در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

دیوارکوب های پی وی سی به دلیل ساختاری که دارند در بسیاری از مکان ها قابل استفاده می باشند. از جمله این مکان ها می توان به سرویس های بهداشتی، اتاق ها، پذیرایی، راهرو های داخلی ساختمان، فضای بین کابینت آشپزخانه و ... اشاره کرد. یکی از مواردی که به محبوبیت این دیوارکوب ها افزوده است سهولت در تمیزکردن این دیوارکوب ها می باشد که استفاده از آنها در محل هایی مثل آشپزخانه به یک گزینه مطلوب بدل کرده است.

مزایای استفاده از دیوارکوب های پی وی سی

از مزایای استفاده از دیوارکوب های پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نگهداری

با توجه به ساختار این دیوارکوب ها، سطح بیرونی آنها براق و صیقلی بوده و در فضاهایی همانند سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه ها می توان به راحتی و با استفاده از یک دستمال مرطوب سطح آن را پاک کرد. این مورد می تواند برای افراد شاغل یا کسانی که زمان زیادی برای نظافت منزل خود ندارند بسیار حائز اهمیت باشد.

ضد آب و ضد حریق

در سرویس های بهداشتی یا یک آشپزخانه شلوغ یکی از موارد مهم ضد آب بودن دیوارپوش ها می باشد، چراکه در این مکان ها معمولا سر و کار زیادی با آب داریم و دیوار ها نباید مشکلی با این موضوع داشته باشند یا آسیب ببینند.

دیوارکوب های پی وی سی را می توان کاملا ضد آب دانست.

در کنار ضد آب بودن ، دیوارکوب های پی وی سی خاصیت ضد حریق نیز دارند. به این معنی که در هنگام آتش سوزی این دیوارکوب ها شعله ور نخواهند شد.

نصب بسیار ساده

برخلاف دیوارپوش هایی مثل کاشی که در بسیاری از خانه های قدیمی تر دیده می شود، نصب دیوارکوب های پی وی سی بسیار ساده و سریع انجام می شود. بقدری ساده که اگر کمی دست آچار باشید می توانید براحتی تمام خودتان آنها را نصب کنید. یکی از دلایل این نصب ساده ابعاد این دیوارکوب ها می باشد که به یکباره سطح زیادی را پوشش می دهد و باعث افزایش سرعت در نصب خواهد شد. معمولا برای نصب این دیوارکوب ها از چسب آکواریوم استفاده می شود.

تنوع بی نظیر در طرح

پنل های پی وی سی در بیش از 30 طرح متنوع و با طرح سنگ های طبیعی به بازار عرضه شده اند که می توانند سلیقه هر فردی را براورده کنند.

 

قیمت مناسب

دیوارکوب های پی وی سی با قیمت های بسیار پایین نسبت به سایر دیوارکوب ها عرضه می شوند. هزینه نصب دیوارکوب های پی وی سی شاید یک پنجم هزینه ارزان ترین نوع دیوارکوب های مرسوم باشد. با توجه به این که قیمت تمام شده یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمان خرید می باشد توجه به این نکته نیز می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 

همانطور که در این مطلب اشاره شد دیوارکوب های پی وی سی به دلیل داشتن مزایایی که نام برده شد به یکی از گزینه های محبوب در بین خریداران دیوارکوب بدل شده اند.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات