لمینت های آرتا، مقرون به صرفه با بالاترین کیفیت

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش توسط

لمینت آرتا، ارزان اما با کیفیت

در اکثر موارد، زمانی که برای خرید محصولی به فروشگاهی سر میزنیم با این ذهنیت وارد می شویم که اجناس گران قیمت تر کیفیت بالاتری دارند. البته در اکثر مواقع این موضوع درست است. همانطور که بسیار شنیده ایم " هرچی پول بدی آش می خوری"، یا اینکه " هر ارزانی بی علت نیست" . اما امروز قصد داریم را تا محصولی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر قیمت پایین کیفیت بالایی به شما ارائه می دهد. در مقاله امروز قصد داریم تا در مورد لمینت های آرتا و علت قیمت پایین آنها را بررسی کنیم.
 
آيا ارزان بودن لمينت آرتا دليل بر بي كيفيت بودن آن است؟
در زمان خرید لمینت توجه به چند نکته می تواند برای شما روشن کند که لمینت مورد نظر شما از از نظر کیفی چطور محصولی است. فاکتور های زیادی می توانند روشن کنند که آیا لمینت مورد نظر کیفیت قابل قبولی دارد یا نه. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.
در این قسمت به بررسی فاکتور های مهم در لمینت ها می پردازیم. 

1-      جنس مغزی لمینت

مغزی لمینت ها به عنوان اصلی ترین لایه لمینت که ارتباط مستقیمی با استحکام آن دارد می تواند در کیفیت لمینت بسار تعیین کننده باشد. امروزه در اکثر محصولات تولیدی شرکت های سازنده از مغزی HDF استفاده می شود. برخی شرکت های تولید کننده برای پایین تر آمدن قیمت محصول نهایی از MDF استفاده می کنند. لمینت آرتا علی رغم قیمت پایینی که دارد از مغزی HDF در ساخت لمینت های خود استفاده می کند.

2-      کلیک

یکی دیگر از مواردی که نشان دهنده مرغوبیت یا عدم مرغوبیت لمینت هاست بخش کلیکی لمینت هاست. کلیک اصطلاحی است که به سیستم اتصال لمینت ها به یکدیگر اطلاق می شود. در لمینت های بی کیفیت مشکلاتی نظیر سختی در قفل شدن کلیک ها در یکدیگر، درز بین تایل ها بعد از قفل کلیک و ... وجود دارد. سیستم کلیک لمینت های آرتا را می توان یکی از نقاط قوت این محصولات دانست. این شرکت با بیش از چهل سال تجربه توانسته از تجربه خود در کنار دانش متخصصین محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کند.

3-      لایه ضد خش

لمینت ها بر اساس میزان مقاومتی که از خود در برابر مواردی همچون حرارات، فشار، ضربه و ... نشان می دهند دسته بندی می شوند. در پایان این تست ها و بنا به نمره کسب شده لمینت ها در یکی از دسته ها قرار می گیرند که نشان دهنده میزان مقاومت آنهاست. در میان لمینت های موجود در بازار کف پوش های AC3 و AC4 پرفروش ترین این محصولات هستند. لمینت های AC4 نسبت به نوع AC3 از مقاومت بالاتری بر خوردارند و البته گران قیمت تر. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندکان برای کاهش قیمت نهایی محصول لمینت ها را با استاندارد AC3 تولید و عرضه می کنند. پارکت لمینت آرتا را می توان تنها پارکت لمینت ایرانی دانست که علی رغم قیمت پایین لمینت های خود را با گرید AC4 تولید و عرضه می کند.

4-      تنوع محصول

یکی دیگر از مواردی که شرکت های تولید کننده برای جلب رضایت مشتری به آن اهمیت می دهند ارائه پارکت لمینت هایی با تنوع رنگ و طرح بیشتر است. شرکت آرتا با ارائه بیش از 20 طرح گوناگون توانسته است در این مورد هم عملکرد خوبی از
خود نشان دهد.

تمامی موارد ذکر شده در این مقاله برای  کمک به خرید بهتر و با اطلاعات دقیق تر برای شما فراهم و گرد آوری شده است. در سالیان گذشته و با اعمال تحریم های گوناگون برخی از تولیدکنندگان داخلی نظیر شرکت آرتا توانسته اند تا نیاز کشور را به خوبی پاسخگو باشند. 
در نهایت می توان لمینت های آرتا را محصولی استثنایی دانست، چرا که علی رغم ارائه محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می کند.
 
گروه صنعتي آرتا با بيش از چهل سال سابقه يكي از با سابقه ترين توليدكنندگان داخلي است. فعاليت اصلي اين گروه در رابطه با ساخت ... مي باشد. اين شركت در سال ... بخشي با نام آرتاپان را به منظور توليد پاركت لمينت راه اندازي كرد.
استفاده از بروزترين دستگاه هاي توليد با رعايت استاندارد هاي جهاني، در كنار تجربه و مهارت مهندسان اين مجموعه نويد محصولي با كيفيت را مي داد.
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات