خوش آمدید

دستگاه CNC روتاری - تخت

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط
امروزه دستگاه های (سی ان سی) بسیار پیشرفت کرده است و می توان با این دستگاه ها اقدام به تولید منبت های چوبی کرد و به صورتی که این دستگاه هم زمان می تواند تعداد 8 عدد را همزمان بتراشد
این دستگاه ها توسط کامپیوتر کنترل می شوند ، برخی با کامپوتر صنعتی کار می کنند و برخی دیگر با کامپوتر معمولی . آن دسته که با کامپوتر صنعتی کار می کنند معمولا از سینتک استفاده می کنند و کسانی که با کامپوتر کار می کنند با نرم افزار (مچ 3 ) کار می کنند.
به نظر من که از ( سینتک ) استفاده کرده ام ، بسیار راضی بوده ام . فقط دقت کنید از کسی که دستگاه را خریداری می کنید ،اطلاعات کافی در زمینه ی تنظیم این کامپوتر صنعتی داشسته باشد.
بعد از این مورد به بررسی اسپیندل می پردازیم که مارک (اچ اس دی) که تولید ایتالیا هست بسیار مناسب است ولی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار بنده از مارک (سی سی ) استفاده کردم ولی با این حال راضی هستم . موقع کار کردن با دستگاه دست خود را روی موتور ها بزنید تا اگر گرما زیاد بود موتور را به تعمیرگاه بفرستید ، برخی اوقات پروانه ی موتور ها خراب می شود و این موتور ها که توسط هوا خنک می شود با خراب شدن پروانه و گرم شدن بیش از حد می سوزد
حالا به برسی موتور های محور های می پردازیم که اسپیندل را جا به جا می کنند . معمولا همه از موتور های دلتا استفاده می کنند . موتور های خوبی است قدرت 1 کیلو واتی مناسب دستگاه های روتاری با هشت کله است.

چه نوع تیغی مناسب است ؟

تیغ های مخروطی مناسب تولید منبت های چوبی است 

جی کد چیست؟
برنامه ای است که به محور های مختلف فرمان جا به جایی می دهد. این فرمان را باید به کامپوتر صنعتی انتقال داد تا دستگاه اماده ی تولید بشه

جی کد را چگونه به دست بیاوریم ؟

 با برنامه ی ( پاورمیل) می توان جی کد را تولید کرد به این صورت که مدل با پسوند ( اس تی ال) را درون نرم افزار انتقال می دهیم و با توجه به نوع طرح از استراتژی مناسب استفاده می کنیم . معمولا طرح های پایه نرده را با استراتژی (روتاری ) در این برنامه شروع به تولید می کنیم.

برای دیدن فیلم آموزش کار با دستگاه های روتاری صنعت چوب روی آموزش پاورمیل کلیک کنید

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در آل دکور تماس بگیرید

طرح ها را چگونه تهیه کنیم ؟

طرح ها را باید با پسوند (اس تی ال ) تهیه کنید . می توانید از سایت های ایرانی و یا خارجی این کار را انجام دهید و همچنین می توانید عکس کار خودرا به طراح بدهید تا کار را برای شما طراحی کند.
ما معمولا از طراح های کشور روسیه برای این کار استفاده می کنیم . دقت و کیفیت خوبی در طراحی دارند.

چگونگی فروش ؟

برای فروش محصولات از فروشگاه هایی که منبت های اماده را می فروشند می توانید کمک بگیرید . می توانید از ما هم در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات