همه چیز در مورد اسلب چوبی

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش

اسلب

میز های اسلب یا تنه درختی میز هایی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی هستند که با ویژگی های ظاهری که دارند مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به طبیعت و طراحی های روستیک قرار گرفته اند. اسلب ها در ابعاد و طرح های گوناگونی عرضه می شوند و برای موارد مختلفی نظیر میزهای نهار خوری یا کنفرانس، کانتر،نیمکت، شلف، میز های عسلی، جلو مبلی، کنسول و ... می توان از این اسلب ها استفاده کرد.

.

.

هر اسلب از نظر رنگ، مشخصات، طرح و نقش و اندازه با سایر اسلب ها متفاوت است. این یعنی هیچ دو اسلبی روی کره زمین شبیه بهم نیستند و هر اسلب از نظر ظاهری منحصر به فرد است.

 یک اسلب چوبی با لبه های طبیعی، با زیبایی های منحصر به فردی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره و او را وادار به تحسین خواهد کرد.

.

.

اسلب یعنی چوبی که نظیر ندارد. این یعنی هیچ کس در هیچ کجای دنیا میزی شبیه به میز شما نخواهد داشت و تا ابد منحصر به فرد خواهد بود. ترکیب یک صفحه اسلب گردوی مشکی با پایه های فلزی می تواند یک میز نهارخوری یا کنفرانس فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. استحکام این میز به حدی است که برای سالیان درازی می توانید آن را در کنار خود داشته باشید.

.

.

هر اسلب کاراکتر و مشخصات ظاهری مخصوص به خودش را دارد. روی سطح هر اسلب گره ها، ترک ها و حفره های متعددی در دل خود جای داده که باعث زیبا تر شدن و منحصر به فرد شدن آن خواهد شد. بعد از اینکه این حفره ها و ترک ها با رزین اپوکسی پر شد زیبایی اسلب را چندین برابر خواهد کرد.

همکاران ما در آل دکور بهترین اسلب را برای نیاز های شما در نظر خواهند گرفت.

 .

نحوه سفارش

.

با توجه به متغییر بودن اندازه اسلب ها و تفاوت های ظاهری هر اسلب، سفارش ها با انتخاب اسلب مورد نظر توسط مشتری صورت می پذیرد. بطور معمول ابتدا باید کاربری و ابعاد مورد نیاز خود را در نظر گرفته  و سپس اسلب متناسب با نیاز های خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال ساخت یک میز نهارخوری هستید به اسلبی با ابعاد 70-80 سانتی متر عرض و حدود 2 متر طول نیاز دارید و از میان اسلب ها ظاهر گردو را پسندیده اید. همکاران ما در آل دکور از میان اسلب های گردو اسلبی با مشخصات مورد نظر شما را پیدا و در اختیار شما قرار خواهند داد.

.

به طور معمول هرچه عرض تنه بیشتر و اسلب بزرگتر باشد درخت بزرگ تر، سالخورده تر و بالطبع کم یاب تر بوده و به همین دلیل قیمت ها بسیار بالاتر خواهد بود.

مشاوران ما در وبسایت آل دکور در کنار شما هستند تا محصولی متناسب با نیاز هایتان را به شما معرفی کنند.

.

 

خدمات مرتبط با اسلب

فروشگاه آل دکور در کنار عرضه اسلب به شکل خام ، تمامی خدمات مربوط به آماده سازی اسلب اعم از کف تراشی، سنباده زنی، رزین و رنگ را به مشترین عزیز ارائه می کند.

کارشناسان ما در آل دکور آماده اند تا اطلاعات مورد نیاز شما از نحوه ارایه خدمات را به شما ارایه دهند.

 

 

لیست برخی از اسلب های موجود در آل دکور

 .

توت

درخت توت با بیش از 50 نوع گونه مختلف از متنوع ترین درخت های موجود در ایران می باشد. درخت توت از نظر پهنا در ابعاد مختلفی وجود دارد که باعث تنوع در قیمت اسلب آن نیز می شود. معمول ترین نوع توت به رنگ زرد می باشد که البته به مرور زمان تغییر رنگ داده و در مجاورت هوا تیره خواهد شد. درخت توت با توجه به سایز و ابعادی که دارد برای ساخت شلف و میز های عرض کمتر از یک متر مورد استفاده قرار می گیرد.

بید

بید یکی از فراوان ترین نوع درخت در ایران می باشد. رنگ بید از زرد کم رنگ تا قرمز کمرنگ متمایل به قهوه ای می باشد. چوب بید علی رغم انعطاف پذیری بالایی که دارد در مقابل تغییرات اب و هوایی و دما بسیار مقاوم است. چوب بید با توجه با کاراکتر و زیبایی خاصی که دارد می تواند به عنوان نیم کت، کانتر یا یک میز کوچک زیبایی بخش خانه شما باشد.

.

راش

راش از جمله درختان تنومندی است که عرض آن بعضا به بیش از 2 متر نیز می رسد. لذا اسلب های راش عمدتا از عرض بالایی برخوردارند که برای استفاده به عنوان صفحه میز های غذاخوری و کنفرانس مناسب هستند. چوب راش انواع و اقسام گوناگونی دارد و از رنگ کرم تا زرد تا قرمز و قهوه ای روشن یافت می شود. چوب راش از جمله چوب های سنگین با چگالی بالاست و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. بسیار از مبلمان های لوکس یا درب های چوبی اماکن متبرکه با استفاده از چوب راش ساخته می شوند که نشان از ماندگاری و طول عمر بالای آن دارد.

 .

سنجد

سنجد از جمله درختان با عرض کم می باشد. درخت سنجد دارای پیچ و تاب نسبتا زیادی است و کمتر پیش می آید که بصورت صاف رشد کند. ممکن است روی تنه سنجد متوجه ناهمواری هایی شوید که اصطلاحا به آنها جوش گفته  می شود. چوب سنجد علی رغم وزن سبکی که دارد از استقامت بالایی برخوردار است. چوب سنجد از جمله خوش نقش ترین چوب های موجود می باشد. چوب سنجد به رنگ قهوه ای با رگه های تیره می باشد. از چوب سنجد به دلیل پیچ و تابی که دارد و عرض مناسب آن می توان به عنوان میز عسلی، شلف، کانتر و همچنین در میز های رودخانه ای استفاده کرد.

 .

گردو

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که چیزی در مورد چوب گردو نداند یا در مورد آن نشنیده باشد. چوب گردو از جمله چوب های سنگین وزن با چگالی بالاست که استقامت بسیار بالایی دارد. درخت گردو انواع مختلفی دارد که از به طور کلی به گردوی تیره و روشن یا سفید و سیاه تقسیم می شوند. از نظر زیبایی گردوی مشکی به عنوان یکی زیباترین چوب های جهان شناخته شده است. ترکیب رنگ در گردو های مشکی طیف وسیعی را شامل می شود. رنگ های موجود در گردوی مشکی از رنگ زرد تا نارنجی، بنفش تا فندقی و قهوه ای شکلاتی را شامل می شود. رنگ تیره گردو در کنار عرض مناسب اسلب های آن موجب شده تا انتخاب مناسبی برای میز های عریض باشد.

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات