خوش آمدید

مبلمان چوبی و فلزی يك انتخاب عالي برای خانه شما

نوشته شده در تاریخ4 ماه پیش توسط

مبلمان چوبی و فلزی يك انتخاب عالي برای خانه شما

توی اين روزهاي شلوغ پيدا كردن يک فرصت براي يک دورهمي كنار دوستان و خانواده غنيمت به حساب مياد. میشه با نوشيدن يه فنجان قهوه يا چاي به دلچسب تر شدن اين دورهمي كمك مي كنه. بهتر از اون داشتن يه ميز قهوه خوري شيك و باكلاسه كه لذت نوشيدن قهوه رو دوچندان مي كنه. اگر می‌پرسید چرا يه میز قهوه ميتونه انقدر اهميت داشته باشه توصيه مي كنم با ما همراه بشيد و ادامه اين مقاله رو مطالعه كنيد.

مبلمان زیبا ساخته شده از چوب و فلز

اگر شما هم دنبال راهی برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خودتون هستید، مبلمان چوبی و فلزی ميتونه يه راه عالی برای انجام این کار باشه، چراكه ترکیب این دو ظاهری منحصر به فرد و شیک ایجاد می کنه. چوب به عنوان شناخته شده ترين عنصر طبیعی که قرن هاست در ساخت و ساز و مبلمان سازی ازش استفاده می شه بخاطر ويژگي هايي كه داره هنوز مورد توجه اكثر كساييه كه به موضوع دكوراسيون علاقه مند هستند. گرمايي كه چوب ميتونه به خانه ها بده شايد دليل جاودانگي اين عنصر بي نظير باشه. اما فلز كه بيشتر به عنوان يه عنصر صنعتی مورد استفاده قرار ميگيره، بخاطر دوام و استحكامي كه داره سالهاست به عنوان يكي از پركاربرد ترين اجزا در ساخت و ساز به حساب مياد. حالا تصور كنيد گرما و لطافت چوب اگه با سختي و سردي فلز تركيب بشه چه نتيجه هيجان انگيزي ميتونه داشته باشه. اينجوري اين دو ماده ميتونن نقاط قوت همديگه رو تكميل كنن و يك تركيب رويايي رو بسازن. تركيب شدن فلز و چوب انقدر مورد توجه قرار گرفته كه تو چند سال اخير به يكي از پرطرفدار ترين ايده هاي طراحي دكوراسيون تبديل شده.

با مبلمان چوبی و فلزی ميتونيد جلوه‌های متنوعی ایجاد کنید. می تونید با استفاده از چوب و فلز به سبک هاي روستایی تر برید. یا، می تونید با كمي تغيير، سبک هاي مدرن تری رو انتخاب کنید. در هر صورت، مبلمان چوبی و فلزی ميتونه يك گزينه عالی برای ايجاد تغييرات اساسي در خانه شما باشه. بنابراین، پيشنهاد مي كنيم دفعه بعد که به دنبال یک تغيير دكوراسيون هستید، نگاهي هم به مبلمان چوب و فلز بندازين. مطمئنا از اینکه نتایج چقدر زیبا هستند شگفت زده خواهيد شد.

میزهای چوبی و فلزی در اتاق نشیمن شما به سبک مدرن

اگر به دنبال یک میز قهوه منحصربفرد و متناسب با دکوراسیون مدرن خودتون هستید، میز قهوه خوری مدرني كه ميبينيد ميتونه یک انتخاب عالی باشه. به لطف تركيب چوب و فلز، این میز قهوه خوری ظاهری روستیک داره و يك افزودنی شیک در دکوراسیون اتاق نشیمن شما به حساب خواهد آمد.

میز قهوه برای نمایش کتاب ها، مجلات یا حتی لیوان قهوه مورد علاقه شما عالی به نظر می رسه. پایه های فلزی تداعي كننده يك حس مدرن هستند، در حالی که قسمت هاي چوبی به میز جذابیت روستایی می بخشن. این میز قهوه با طراحی ساده و در عین حال شیک خودش بهترین راه برای ايجاد يك فضاي گرم و مدرن در اتاق يا پذيرايي شماست.

مبلمان با کیفیت بالا

مبلمان چوبی قرن هاست که وجود داشته اند و امروزه هم به دلیل زیبایی طبیعی و دوامشون بسیار محبوب هستند. مبلمان فلزی هم بادوام هستند، اما ظاهر مدرن تری دارند. هر دو نوع مبلمان در صورت مراقبت صحیح می تونن سال ها دوام بیارن. برای اینکه مبلمان چوبی و فلزی شما به بهترین شکل ظاهر بشه، باید اونها رو به طور مرتب با یک پارچه نرم گردگیری کنید و برای محافظت از روکش مبلمان از پولیش استفاده کنید. همچنین توصيه مي كنيم از قرار دادن اجسام داغ یا مرطوب به طور مستقیم روی چوب خودداری کنید، چرا که این کار می تونه به پوشش اونها آسیب جدي برسونه.

 

جايي در قلب خانه

مبلمان چوبی و فلزی می تونن یک مکمل عالی برای هر اتاق نشیمن باشن. يك ميز قهوه رو در نظر بگيريد. محلي برای قرار دادن فنجان قهوه، کتاب یا کنترل از راه دور. اما همين میز قهوه‌خوری می‌تونه محلی عالی برای نمایش عکس‌های خانوادگی مورد علاقه‌تان یا حتی استفاده از اون به عنوان میز ناهارخوری موقت باشه. در اینجا چند نکته برای انتخاب محل قرارگيري میز قهوه آورده شده:

میز قهوه خوری رو متناسب با سبک خانه خودتون انتخاب کنید. اگر خانه ای مدرن دارید، به دنبال یک میز قهوه با خطوط و زواياي ساده باشید. اگر خانه شما سنتی تره، به دنبال یک میز قهوه با جزئیات بيشتر و نقش و نگار بيشتر باشید.

 

- از میز قهوه خودتون برای نمایش عکس های خانوادگی مورد علاقتون استفاده کنید. مجموعه ای از عکس ها رو انتخاب کنید که نشون دهنده مراحل مختلف زندگی خانواده شما باشه. عکس ها رو در قاب هایی با اندازه ها و اشکال مختلف بچینید.

 

از میز قهوه با فلز و چوب خودتون به عنوان میز ناهار خوری موقت استفاده کنید. اگر فضای کوچکی مانند آپارتمان دارید، می توانید از میز قهوه خوری خودتون به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. به سادگی یک سفره اضافه کنید و يك ميز غذا خوري دو نفره رو ترتيب بدین.

اضافه كردن یک گلدان گل تازه یا یک سبدی از مجلات روي ميز مي تونه ايده بسياري خوبي باشه. مواردی رو انتخاب کنید که نشون دهنده سبک و سلیقه شخصی شماست. قرار دادن میز قهوه در مرکز خانه راهی عالی برای شخصیت بخشیدن به فضای شماست. با کمی خلاقیت می تونید میز قهوه ي خانه خودتون رو به یک نقطه کانونی شیک و کاربردی تبدیل کنید.

چطور می تونم مبلمان چوبی و فلزی عالی را انتخاب کنم؟

زمان انتخاب مبلمان چوبی و فلزی باید به اندازه اتاق نشیمن و سایر مبلمان موجود در فضا توجه کرد. مبلمان باید متناسب ساير لوازم داخل اتاق باشد. طوري كه باعث از دست رفتن فضاي داخلي خانه نشه. علاوه بر این، مبلماني كه انتخاب مي كنيد بايد به گونه اي باشه كه بيش از حد فضا اشغال نكنه. سبک کلی اتاق نشیمن خودتون رو در نظر بگیرید. اگر به دکوراسیون مدرن علاقه دارید، به دنبال مبلماني با درصد فلزی بيشتر باشید. ولي درصورتي كه سبك چيدمان خانه شما سنتی تره، ممکنه مبلماني با سبك روستيك را ترجیح بدین.

مبلمان ساخت فروشگاه آل دكور

ما در طراحی مبلمان چوبي و فلزي از آخرين طراحي هاي موجود در اين زمينه بهره مي بريم. تمامي مراحل ساخت مبلمان نظير طراحي، آهنگري، نجاري و ساخت و مونتاژ مبلمان توسط كادري مجرب و با سابقه انجام مي شه.

 صرف نظر از سبکي كه مي پسنديد، توی فروشگاه ما، مطمئناً تنوع زيادي از مبلمان چوبی و فلزی را خواهید دید که طراحی مینیمال و در عین حال شیکی دارن و در هر اتاقی عالی به نظر می‌رسن. اونها به خوبی تو فضای داخلی تزئین شده به سبک مدرن میتونن مناسب باشن. تمام میزهای قهوه ما توسط صنعتگران محلی ساخته شده و هر کدوم به شكل سفارشي ساخته می شن. مبلمان ما راهی عالی برای افزودن حس تازگي به خانه های شما هستن و مطمئناً تبديل به دليلي براي شروع گفتگو بين شما و مهمون هاتون خواهند شد.

هر زماني آماده خرید مبلمان چوبی و فلزی برای منزل خودتون بودين، فروشگاه ما رو بررسی کنید. با گزینه های بسیار زیاد موجود، مطمئناً چيزي كه به دنبال اون هستيد رو پيدا خواهيد كرد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات