خوش آمدید

پروژه‌های مختلف نجاری با استفاده از اره فارسی‌بر

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش توسط

1. صندلی دونفره آندیرونداک

صندلی دو نفره

صندلی‌های آدیرونداک (Adirondack) جزو محبوب‌ترین انواع صندلی‌های چوبی هستند که در فضای باز، ایوان، حیاط و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این پروژه‌ی نجاری منحصربه‌فرد، این نوع صندلی را یک مرحله فراتر خواهیم برد. با استفاده از این نقشه‌های رایگان نجاری می‌توانید یک صندلی دونفره خاص و بسیار راحت را درست کنید که سبک آدیرونداک باشد. این پروژه هم جالب و هم چالش‌برانگیز است و نمایی فوق‌العاده به هر دکوراسیون فضای باز خواهد داد.

2. غذاخوری پرندگان

غذا خوری پرندگان

تقریباً تمامی نجارها در طول حرفه‌ی خود، با استفاده از چوب، محلی برای غذا خوردن پرندگان درست کرده است. این مجموعه از نقشه‌های نجاری نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک غذاخوری کلاسیک برای پرندگان درست کرد که دارای سقفی شیب‌دار، دیواره‌های پلکسی گلاس و مخزنی شفاف باشد که دانه‌ها از طریق لوله به محل اصلی هدایت شوند. و همچنین دارای دو تکه چوب گرد در دو طرف باشد که پرنده‌ها بتوانند روی آن بنشینند. این پروژه برای هر نجاری بسیار لذت‌بخش و برای هر خانه‌ای جذاب و زیبا خواهد بود.

3. میز بزرگ پیک نیک

میز پیک نیک

این هم یکی دیگر از پروژه‌های بسیار جذاب برای فضای باز شماست. داشتن میز پیک‌ نیک در بهار و تابستان همیشه امتیاز مثبتی است اما میزی که در این پروژه قرار است ساخته شود، حدود 70 سانتیمتر از میزهای 180 سانتی‌متری معمولی بلندتر 

است و این امکان را فراهم می‌کند که هشت نفر به طور همزمان دور آن بنشینند و غذا بخورند.

4. قفسه‌های جذاب برای وسایل مختلف

قفسه های جذاب برای وسایل

تمامی گاراژها، انباری‌ها، و رخت‌شورخانه‌ها به قفسه‌هایی نیاز دارند تا بتوان وسایل مختلف را به طور ایمن روی آنها قرار داد. صرفاً به خاطر اینکه این ها ابزار یا وسایل کاربردی هستند، به این معنی نیست که محل نگهداری‌شان نباید زیبا و جذاب باشد. این قفسه‌ها از پایه‌های نگهدارنده متداول بهره می‌برند. قاب این قفسه با استفاده از چوب طبیعی فارسی‌بری شده و مرکز آن را چوب چندلایه تشکیل می‌‎دهد تا قفسه‌ای زیبا و محکم را داشته باشید و هر وسیله‌ای که دوست داشتید را روی آن قرار دهید.

5. میز قابل حمل برای اره فارسی‌بر

میز فارسی بر

همانطور که می‌دانید، اره فارسی‌بر برای برش انتهای تخته‌ها ابزاری بسیار ایده‎‌آل است اما بیشتر این اره‌ها نمی‌توانند تخته‌های بلند را پشتیبانی کرده و برش بزنند. در این پروژه شما یک میز قابل حمل اره فارسی‌بر خواهید ساخت که به شش تکه تقسیم می‌شود اما بعد از سر هم کردن می‌تواند پشتیبانی لازم برای برش تخته‌هایی با طول بیشتر از 5/2 متر را نیز فراهم کند. بعد از داشتن این میز کاربردی، تعجب خواهید کرد که قبلاً چطور بدون آن کار می‌کردید!

6. درهای انباری

در انباری

اگر خانه‌ی شما دارای انبار، گاراژ یا طویله است، این دو طرح سنتی برای درب را چک کنید. با این درها می‌توانید نیمه‌ی پایینی را بسته و نیمه‌ی بالا را برای تهویه‌ی هوا باز بگذارید یا اینکه آنها را به طور کامل باز و بسته کنید. ساختن این نوع درب تقریباً راحت است و نمای بسیار زیبایی دارد، مخصوصاً اگر از الوارهایی با برش‌های خشن برای ساخت آن استفاده کنید.

7. قفسه‌ی تزئینی

قفسه تزئینی

اگر دارای عکس‌ها، مدال‌ها یا سایر وسایل تزئینی هستید که می‌خواهید به شکلی جذاب به نمایش بگذارید، نگاهی به این طرح‌های قفسه‌های تزئینی بیاندازید. این قفسه‌ی سبک بسیار سبک است و سه ردیف را برای به نمایش گذاشتن وسایل شما فراهم می‎‌کند.

8. آینه‌ی بزرگ با چوب بلوط

آینه بزرگ

در این طرح‌های رایگان نجاری یاد می‌گیرید که چطور قابی بسیار جذاب از جنس بلوط برای آینه‌‌های بزرگ بسازید. پرداخت نهایی این کار با لاک و الکل انجام می‌شود و وسیله‌ای شیک و زیبا را برای هر اتاق خواب یا محل تعویض لباس فراهم می‌کند.

9. محل نگهداری کیسه‌های پلاستیکی

محل نگهداری کیسه

امروزه تقریباً تمامی مغازه‌ها کیسه‌های پلاستیکی را به مشتری ارائه می‌دهند تا با آنها خریدهای خود را حمل کند. این کیسه‌ها ممکن است باعث دردسر در هنگام دفن زباله‌ها شود اما وقتی در خانه از آنها نگهداری شود، کاربردهای متفاوتی پیدا می‌کنند. در این پروژه یک ظرف بزرگ می‌سازید که کیسه‎ها را داخل آن قرار داده و در هنگام نیاز، مانند وقتی که می‌خواهید مایوی خیس را حمل کنید، به راحتی آنها را بیرون کشیده و استفاده نمایید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات