صندلی دو نفره چوبی

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش

خرید مبلمان برای فضای بیرون خیلی گران است.خوشبختانه شما می توانید با مهارت کار با چوب یک صندلی خوب بسازید که قیمت تمام شده ی آن خیلی پایین تر از خرید آن از فروشگاه ها هست. (بعد از ساخت صندلی اگر با دقت این کار را کرده باشید متوجه می شوید که چقدر خوب تر از صندلی هایی که بیرون موجود است آن را ساخته اید.)

در این نقشه کار با چوب رایگان می توانید یاد بگیرید چگونه این صندلی دو نفره را بسازید، این صندلی بر اساس صندلی های خیلی راحت ، راکی طراحی شده است.شما می توانید برای راحتی بیشتر یک دوشکچه به آن اضافه کنید و یا می توانید مستقیما روی چوب بنشینید و همچنین این صندلی دارای دو دسته است که محل مناسبی است برای قرار دادن نوشیدنی های شما.

در حالی که این پروژه از لحاظ ساخت اصلا سخت نیست. برای رسیدن به مرحله آخر حدود 30 تا 40 ساعت وقت مورد نیاز است و برای اتمام کار مثلا رنگ کردن آن 20-30 ساعت وقت مورد نیاز است.

مهم نیست که چگونه این کار را انجام می دهید و این صندلی دو نفره رو می سازدید باید به شما بگم بعد از انجام دادن و ساخت این صندلی شما یک تکه مبلمان چوبی دارید که هرکس با دیدن آن شما را تحسین خواهد کرد.

دانلود صندلی راحتی 2 نفره

سطح سختی

  • نجاری : متوسط
  • اتمام کار : نقاشی یا پلی اورتان
  • زمان تکمیل : 30-40 ساعت نجاری و 20-30 ساعت رنگ کاری
  • ابزار های مورد نیاز: میز اره - ارده گرد بر یا اره فارسی بر - اره فلکه - دلر برقی - ماشین پوست - مداد - مته خزینه - اچار یا اچار بوکس -
  • مواد مورد نیاز: یک عدد 2.5*15*15  - هفت عدد 5*10*20 - دوازده عدد 2.5*10*20  -  یک عدد چوب سخت 2.5*10*20 - هشت عدد بلبرینگ - یک عدد پیچ 7 میل خودرویی و دو عدد پیچ 13 میل خودرویی - به مقدار لازم چسب چوب

نحوه ی ساخت:

برای شروع از پایه ها شروع می کنیم که از چوب 5 در 10 باید استفاده کرد و طبق عکس با اسفاده از اره فلکه آن را برش داد.

سپس با استفاده از فارسی بر یا اره دیسکی باید دو عدد چوب (5*10) را به طول 40 سانتی متر برش دهید و سپس با اره فلکه لبه ی آن را گرد کنید و شعاع لبه گرد آن باید 2.5 سانتی متر باشد.

بعد نوبت به برش 4 عدد چوب(5*10) به طول 39 سانتی متر می رسد. این چوب ها قطعات عمودی صندلی شما را تشکیل می دهد و حالا بایددو قطعه چوب (5*10) را به طول 105 سانتی متر برش دهید.

با این قطعات برش داده شده ، شروع به مونتاژ اولیه کنید 

حالا زمان خوبی است برای مونتاژ چوب های کناری و بعد از آن باید بلبرینگ ها را در محل خود نصب کنید .

برای دیدن ادامه ی متن هفته ی آینده به سایت ما سیر بزنید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات