خوش آمدید
You may also like
موردی یافت نشد

لمبه چوبی 7 سانتی متر

لمبه های چوبی نوعی از دیوارکوب هستند که بسیار پرکاربرد بوده و در محل های گوناگون از آنها استفاده می شود. از لمبه های چوبی می توان در محل هایی نظیر تراس، سونا خشک و ... می توان استفاده کرد. همچنین از لمبه ها برای پوشش سقف نیز استفاده می شود. نصب لمبه نیز بسیار ساده بوده و به صورت فاق و زبانه در یکدیگر قرار گرفته و قفل می شوند. جنس این لمبه ها از چوب روسی و عرض آنها 7 سانتی متر می باشد.

ادامه مطلبShow less
‎تومان120,000
(‎تومان120,000 هر شاخه)
ارسال 1 الی 2 روز کاری
موجود
مرجع:
توضیحات

لمبه های چوبی

شناخت و استفاده از چوب در ساختمان ها مربوط به چند سال اخیر نبوده و نیست. انسانها از دیرباز علاقه شدیدی به چوب داشته اند و از اولین بناهای ساخته شده به دست بشر تا آخرین آنها همیشه رد پایی از این جذاب دوست داشتنی دیده می شود. یکی از مواردی که در ساختمان از چوب استفاده می شود، کاربرد آن به عنوان دیوارپوش و سقف می باشد. لمیه ها نوعی از دیوارکوب هستند که می توان از آنها برای پوشش دیوار ها در فضاهایی مثل دیوار ها و سقف استفاده کرد.

جنس لمبه ها از چه چوبی است؟

عموما برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه تر شدن استفاده از چوب به عنوان دیوارکوب لمبه ها را با استفاده از چوب روسی می سازند. استفده از چوب روسی علاوه بر کاهش هزینه مزیت دیگر نیز دارد. از مزیت های این چوب می توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، سبک بودن آن، مقاومت در برابر حشرات به علت داشتن سمغ و سهولت در کار کردن با آن اشاره کرد.

با تمام این تفاسیر الزامی در استفاه از چوب روسی در ساخت لمبه ها وجود ندارد و می توان آنها را با هر چوب دیگری مثل چوب راش یا بلوط ساخت.

از لمبه در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

بطور ساده می توان گفت هرکجا که شما بخواهید. محدودیتی در استفاده ازلمبه به عنوان دیوارکوب یا سقف پوش وجود ندارد و می توان از لمبه در تمام فضاهای داخلی ساختمان استفاده کرد. حتی می توان از لمبه در دیوارهای خارجی ساختمان نیز بهره جست به شرط آنکه بطور مستقیم در تماس با باران و نور خورشید نباشد. بطور کلی هرچقدر چوب در تماس کمتری با این دو مورد باشد از طول عمر بالاتری برخوردار است.

نصب و رنگ لمبه ها به چه صورت می باشد؟

ساختار لمبه ها به شکلی طراحی شده است که داخل یک دیگر قفل می شوند. لمبه ها در یک طرف شیار و در طرف دیگر دارای زایده ای به نام کلیک هستند. با وجود کلیک و شیار لمبه ها به راحتی داخل یکدیگر قرار گرفته و در کنار هم به شکل یکدست دیده می شوند. ممکن در است قسمت ها برای نصب لمبه نیاز به زیر سازی داشته باشید. این زیر سازی با توجه به نیاز با استفاده از چوب های زیر سازی انجام می گیرد. چوب های زیر سازی نیز عموما از جنس چوب روسی هستند که با ابعاد 2*3 سانتی متر و طول 3 متر تولید می شوند. بدین ترتیب در مراحل نصب لمبه ها ابتدا زیرسازی انجام شده و سپس لمبه ها نصب می شوند. بعد از نصب لمبه ها نیز برای پوشاندن و مخفی کردن لمبه ها از نبشی استفاده می شود.

بعد از اتمام مراحل نصب لمبه ها نوبت به رنگ کردن آنها می رسد. عموما برای رنگ کردن لمبه ها از سیلر، کیلر و نیم پلی استر استفاده می شود. می توان گفت در انتخاب رنگ لمبه ها محدودیتی وجود ندارد و می توان لمبه ها را خود رنگ یا به رنگ قهوه ای روشن تا تیره رنگ کرد. مراحل رنگ لمبه ها نیز شامل سنباده کاری، بتونه کاری و رنگ پاشی با استفاده پیستوله یه رنگ به وسیله قلمو می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که از رنگ مورد پسند خود اطمینان ندارید می توانید در زمان حضور رنگکار از او بخواهید تا از رنگ روشن شروع به رنگ آمیزی کند و تا زمانی که به رنگ مورد نظر شما برسد آن را تیره تر کند.

ابعاد لمبه ها به چه صورتی است؟

معمولا شاخه های لمبه به طول 3 متر و ضخامت آنها 1 سانتی متر می باشد. عرض لمبه ها نیز در اندازه های 7 و 10 سانتی متری موجود است. البته در صورت نیاز می توانید لمبه ها را با توجه به ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

قیمت لمبه های چوبی به چه صورت است؟

قیمت لمبه ها با توجه به ابعاد آنها متفاوت است و با توجه به ابعاد آن تعیین می گردد. ولی به طور کلی واحد قیمت لمبه ها عموما به صورت بسته می باشد . هر بسته لمبه شامل 10 شاخه لمبه می باشد. البته در فروشگاه آل دکور برای سهولت و رضایت بیشتر مشتریان لمبه ها به صورت شاخه ای به فروش می رسد تا در صورتی که به مقداری کمتر از یک بسته نیاز داشتید متحمل هزینه اضافی نشوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع چوب
روسی
کشور سازنده
ایران
طول هر شاخه
3 متر
ابعاد
7 cm
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • Fit:
  • Quality:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

تنظیمات