خوش آمدید
You may also like

پایه فلزی میز مدل سنجاقی - Hairpin leg 50 cm

پایه های سنجاقی راه حلی ساده، سریع و زیبا

پایه های سنجاقی یا همان Hairpin legs به نوعی از پایه های فلزی گفته می شود که کاربرد بسیار زیادی در ساخت میز های عسلی و سایر محصولات دکوری دارند. پایه های سنجاقی به دلیل شکل ظاهری ساده و شیکی که دارند و همچنین سهولت در نصب به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده اند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ابعاد مختلف این پایه ها آشنا کنیم.

ادامه مطلبShow less
‎تومان110,000
(‎تومان110,000 هر عدد)
ارسال 7 الی 10 روز کاری
سفارشی ساز
مرجع:
نام تجاری:
توضیحات

پایه های سنجاقی راه حلی ساده، سریع و زیبا

پایه های سنجاقی یا همان Hairpin legs به نوعی از پایه های فلزی گفته می شود که کاربرد بسیار زیادی در ساخت میز های عسلی و سایر محصولات دکوری دارند. پایه های سنجاقی به دلیل شکل ظاهری ساده و شیکی که دارند و همچنین سهولت در نصب به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده اند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ابعاد مختلف این پایه ها آشنا کنیم.

چرا پایه های سنجاقی

اسم پایه های سنجاقی برگرفته از شکل ظاهری آنها می باشد. این پایه ها از نظر ظاهری شباهت زیاده به گیره ها سنجاق سر دارند و به همین دلیل به پایه های سنجاقی یا Hairpin legs مشهور شده اند.

پیدایش پایه های سنجاقی

پایه های سنجاقی برای اولین بار در امریکا و شهر نیویورک، به دست شخصی به نام هنری گلاس طراحی و ساخته شدند. هنری متولد شهر وینا بود و در هنگامی که در کارگاه صنایع دکوراتیو راسل رایت مشغول فعالیت بود اولین پایه سنجاقی دنیا را تولید کرد و ارائه داد. هنری در زمان جنگ جهانی دوم مسئول طراحی ادوات برای ارتش نازی بود اما پس از پایان جنگ به آمریکا مهاجرت کرد. بعد ها پایه های طراحی شده بدست هنری با چنان استقبالی رو به رو شد که هنوز هم یکی از پرفروش ترین محصولات تولید شده در عرصه دکوراسیون داخلی می باشد.  

 

ویژگی های پایه های سنجاقی

پایه های سنجاقی از دو بخش کلی تشکیل شده اند. بخش اول پلیت یا همان صفحه ای که روی سطح قرار می گیرد و با استفاده از پیچ به صفحه محکم می شود. پلیت به کار رفته در ساخت پایه های سنجاقی از ورق سه میل ساخته شده است. تمامی برش ها و سوراخ های پلیت بصورت لیزری ایجاد شده و از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

قسمت دوم پایه های سنجاقی مربوط به بدنه پایه می باشد که برای ساخت آن از میل ترانس 8 میلی متر استفاده شده است. میل ترانس نسبت به پلیت با زاویه متصل شده است. بدین ترتیب علاوه بر زیبایی باعث استحکام و تعادل بیشتر میز خواهد شد.

پایه های سنجاقی در کوره و با استفاده از سیستم الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند. مزایای رنگ آمیزی با استفاده از سیستم الکترواستاتیک و رنگ کوره ای نسبت به رنگ های معمولی کیفیت بسیار بالاتر، یکدست بودن رنگ و ماندگاری و محافظت بیشتر می باشد. رنگ مورد استفاده در رنگ آمیزی پایه های سنجاقی مشکی سوپر مات و سفید بصورت سفارشی می باشد.

 

انواع پایه های سنجاقی

پایه های سنجاقی از نظر ابعاد و مدل انواع گوناگونی دارند که هر یک از آنها بر اساس ویژگی هایی که دارند کاربرد های متفاوتی دارند. در ادامه به بررسی انواع پایه های سنجاقی پرداخته می شود.

انواع پایه های سنجاقی از نظر ابعاد

پایه های سنجاقی در ابعاد 20، 30، 40، 50، 70 و 80 سانتی متری تولید و عرضه می شوند. هر یک از این پایه های در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال پایه های 20 سانتی متری بیشتر به عنوان پایه های کنسول های چوبی و مبل ها مورد استفاده قرار می گیرند. همینطور پایه های 30، 40 و 50 سانتی متری بیشتر به عنوان پایه مناسب برای میز های عسلی و میز های جلو مبلی استفاده می شوند. همینطور پایه های 70 و 80 سانتی متری که به عنوان پایه های مناسب برای میز های نهارخوری، میز های تحریر و انواع کنسول های می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

انواع پایه های سنجاقی از نظر شکل ظاهری

پایه های سنجاقی در دو نوع 2 شاخه و 3 شاخه تولید و عرضه می شوند. در مدل های سه شاخه پایه ای به عنوان پایه سوم به پلیت اضافه می شود که نقش آن افزایش استحکام پایه و بالا بردن توان تحمل آن می باشد.

به طور معمول پایه های 20،30،40 و 50 به صورت دو شاخه و پایه های 70 و 80 سانتی متری به صورت سه شاخه تولید می شوند. اما در مواردی نظیر ساخت نیمکت یا مواردی که مستلزم تحمل وزن بالاتری باشد از پایه های کوتاه سه شاخه استفاده می شود.

 

نحوه نصب پایه های سنجاقی

اولین نکته قبل از نصب پایه ها توجه به تعداد پایه های مورد نیاز برای صفحه ای است که قصد دارید از آن استفاده کنید. در صورتی که صفحه مورد نظر به صورت گرد یا بیضی با قطری کمتر از 50 سانتی متر می باشد استفاده از 3 عدد پایه سنجاقی مناسب است ولی چنانچه صفحه مورد نظر به شکل چهارگوش یا گرد با قطری بیشتر از 50 سانتی متر است بهتر است از چهار عدد پایه سنجاقی استفاده فرمایید. همچنین میز های چهارگوشی که ابعادی بزرگتر از 1 متر در 1.5 متر دارند بایتسی از 6 عدد پایه سنجاقی استفاده کنند تا میز دچار مشکل نشود.

برای نصب پایه های سنجاقی روی صفحات گرد ابتدا به طور فرضی مثلثی با حداکثر ابعادی که در دایره جای بگیرد تصور می کنیم. سپس هر پایه را در یکی از زاویه های این مثلث نصب می کنیم. برای صفحات چهارگوش هر پایه را با فاصله حداقل 2 و حداکثر 15 سانتی متر از لبه های صفحه و در گوشه های کار نصب می کنیم.

برای نصب پایه های سنجاقی تنها به چند عدد پیچ ام دی اف و یک دریل پیچ گوشتی نیاز دارید. هر پایه برای نصب به 3 یا چهار پایه نیاز دارد.

نکته دیگری که در نصب پایه های سنجاقی باید به آن توجه داشته باشید ریگلاژ کردن پایه ها در مواردی است که صفحه به چهار عدد پایه نیاز دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کد محصول
Pin-50
رنگ
سوپر مات
نوع رنگ
الکترو استاتیک
جنس پایه
آهن
متعلقات
3 عدد پیچ 4 سانتی متر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • Fit:
  • Quality:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
‎تومان5,700,000
نام این پایه همانند اکثر پایه ها برگرفته از شکل ظاهری آن می باشد. این پایه با ظاهر متفاوت و خاصی که دارد می تواند انتخاب افرادی با سلیقه خاص باشد. می توانید جهت اطلاع از سایر ویژگی های محصول به قسمت مشخصات مراجعه...
‎تومان2,800,000
ظاهر این پایه دقیقا شبیه به پایه ی ذوزنقه ای می باشد با این تفاوت که عکس هم هستند. در این پایه سطح بیشتر زیر میز و سطح کمتر روی زمین قرار گرفته است که ظاهری شبیه گلدان به پایه داده است. می توانید سایر مشخصات این پایه...
‎تومان90,000
پایه های سنجاقی را به دلیل شکل ظاهریشان به این نام می شناسند. این پایه های در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و  می توان از آنها به عنوان پایه میز تحریر، میز های جلو مبلی و ... استفاده کرد.
‎تومان70,000
پایه های سنجاقی را به دلیل شکل ظاهریشان به این نام می شناسند. این پایه های در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و  می توان از آنها به عنوان پایه میز تحریر، میز های جلو مبلی و ... استفاده کرد.
‎تومان7,100,000
شاید شنیدن نام تانژانت برایتان همراه باشد با خاطرات نه چندان خوب دوران تحصیل و مباحث پیچیده ی ریاضی. اما این بار می خواهیم شما را با تانژانتی آشنا کنیم که قطعا شما را شیفته ی خود خواهد کرد. پایه فلزی مدل تانژانت دوبل...
‎تومان5,800,000
پایه مدیان یکی دیگر از پایه های پرطرفدار می باشد که به خاطر ظاهر ساده و زیبایی که دارد مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. این پایه با توجه به ظاهری که دارد مناسب افرادی است که به دنبال پایه ای ساده و ظاهری زیبا...
‎تومان2,900,000
یکی دیگر از پایه های بسیار زیبا و پرفروش که ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد پایه ذوزنقه می باشد. در ساخت این پایه سطحی که روی زمین قرار گرفته بیشتر از سطح زیر میز در نظر گرفته شده است که ظاهری خاص به این پایه بخشیده است....
‎تومان6,700,000
میز های اسلب مدتی است که مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از گزینه های مناسب برای استفاده به عنوان پایه میز استفاده از پایه های فلزی می باشد. پایه فلزی طرح اطلس یکی از طرح های فوق العاده زیبا و شیک است که در ادامه می...
‎تومان175,000
پایه های سنجاقی را به دلیل شکل ظاهریشان به این نام می شناسند. این پایه های در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و  می توان از آنها به عنوان پایه میز تحریر، میز های جلو مبلی و ... استفاده کرد.
‎تومان6,200,000
پایه تانژانت با ظاهری ساده تر نسبت به پایه تانژانت دوبل سبک تر و قیمتی پایین تر دارد که می تواند این پایه را به گزینه ی خوبی برای افرادی بدل کند که می خواهند پایه تانژانت را با قیمتی مناسب تری خریداری کنند.
‎تومان2,600,000
پایه نردبانی شباهت بسیاری با پایه مدل براکت دارد و همانند پایه براکت از سری پایه های ساده و مدرن محسوب می شود. ظاهر ساده و بسیار زیبای این پایه می تواند ظاهری مدرن را برای میز شما به ارمغان آورد.
‎تومان55,000
پایه های سنجاقی را به دلیل شکل ظاهریشان به این نام می شناسند. این پایه های در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و  می توان از آنها به عنوان پایه میز تحریر، میز های جلو مبلی و ... استفاده کرد.
‎تومان195,000
پایه های سنجاقی به دلیل سهولت در نصب و ظاهر ساده ای که دارند بسیار مورد توجه کسانی هستند که قصد دارند با هزینه کم و در زمان کوتاه میز مورد علاقه خود را بسازند. پایه های سنجاقی از جنس فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده...

فهرست

تنظیمات