خرید کف پوش های لمینت

نوشته شده در تاریخ5 سال پیش توسط
با دوام، مقرون به صرفه با نگهداری آسان

کف پوش های لمینت را به انتخابی فوق العاده برای محیط های پرتردد بدل کرده است. هرچند در کنار نکات مثبتی که این کف پوش ها دارند وجود برخی موارد باعث شده تا برخی افراد با تردید به سراغ آنها بیایند.

در ادامه به فاکتور هایی اشاره خواهیم کرد که در قیمت نهایی لمینت ها تاثیر گذار هستند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت اولیه محصول ملاک خوبی برای انتخاب نیست و باید قیمت در کنار آیتم های دیگر نظیر ماندگاری بررسی و محصول ارزش گذاری شود.

نصب لمینت

نصب کف پوش های لمینت بسیار ساده بوده و در کمترین زمان انجام می شود. در اکثر محصولات ساختار لمینت ها به شکل کلیکی بوده و شبیه اسباب بازی بچه ها داخل هم قفل می شوند. همین امکان ساده می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند. چراکه با کمی دقت می توانید خودتان مراحل نصب را انجام دهید و نیازی به نصاب های حرفه ای نخواهید داشت.

ماندگاری

هزینه ای که برای لمینت ها می کنید هزینه ی خرید جنس و نصب نیست. بلکه باید به این نکته توجه کنید که پس از نصب، لمینت ها تا چه میزان ماندگاری دارند و تا چند سال عمر می کنند. باید توجه داشته باشید که لمینت ها نظیر سنگ و سرامیک محصولاتی مادام العمر نیستند و به مرور زمان و پس از گذشت چند سال فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند.

در آن سوی ماجرا می توان به نکته ی مثبتی اشاره کرد و آن توجه به این موضوع است که هنگامی که لمینت ها نیاز به تعویض دارند جمع کردن آنها از کف کار بسیار ساده ایست و در اندک زمانی قابل انجام است. در حالی که در مورد مواردی مثل سنگ یا سرامیک این مسئله بسیار متفاوت است. کافی است که کمی لمینت را به سمت بالا بکشید و تمام. سطح زیر لمینت ها نیز بدون هیچ مشکلی اماده استفاده های بعدی خواهد بود.

نگهداری

لمینت ها نیز همانند سایر کف پوش ها نیاز به تمیز کردن دارند. در نظر داشته باشید ابزاری که برای تمیز کردن لمینت ها استفاده می کنید نباید موجب آسیب دیدن لمینت ها در دراز مدت شود. برخی از لمینت ها دارای دفترچه راهنما هستند و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید.  خوشبختانه سطح لمینت ها توسط یک لایه محافظ پوشیده شده است که مانع از چرک شدن سطح لمینت ها تا حد زیادی می شود و گرد و غبار و آلودگی به سطح لمینت نمی چسبد، که موجب راحت تر شدن پروسه نظافت لمینت ها خواهد شد.

به طور کلی برای تمیز کردن لمینت ها تنها به یک جارو، دستمال یا یک طی خشک نیاز دارید. در صورت نیاز می توانید مقداری بسیار کم مایع شوینده را داخل ظرف آب بریزید و با استفاده از یک دستمال روی سطح لمینت ها بکشید. هرچند باید دقت داشته باشید که آبی از بین درز لمینت ها عبور نکند و سطح لمینت ها را به سرعت خشک کنید تا به لمینت ها آسیبی نرسد.

 

در پایان باید بدانید که لمینت ها کف پوش هایی بسیار زیبا، مقاوم و مقرون به صرفه هستند که به سرعت نصب شده و قابل استفاده هستند. از آنها در محیط هایی که برای آن ها ساخته شده اند استفاده کنید.

برچسب: خرید لمینت
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات